Dissar julbord - Hissar Thörnströms Kök

God morgon härliga fredag!
Jag blev inte sjuk, det var nog bara kallt på Allum!
Vi hade en jättetrevlig kväll på Palace igår där vi åt julbord med en leverantör och några av våra anställda. Vi var ganska trötta så det blev en kort kväll och snabbt hem till sängen istället.
Måste säga att jag inte riktigt förstår mig på denna hysteri med julbord! I Göteborg kostar ett julbord, kvällstid, ca 500-600 kr. Det man får för pengarna är ju egentligen vanlig mat som åker fram och tillbaka mellan kök och matsal, mat som mängder av folk pillar på, stökig miljö och ett evigt köande! Är det värt dessa pengar?
Nej, om du frågar mig! 
 
För samma summa kan du hellre vänta till efter jul när stressen lagt sig. och då hellre lägga pengarna på en riktigt bra restaurang, Thörnströms kök
Här får du njuta i lugn och ro, med förstklassig service och fantastisk mat. Ett besök här kan du njuta av länge.
Thörnströms kök har i många år legat överst på GP:s lista över de bästa restaurangerna i Göteborg.
Håkan Thörnström som driver krogen har även under många år varit ansvarig för Nobelmiddagen och andra stora event.
Hans vackra fru Anne är den som ser till att miljö och service sköts på ett fulländat sätt.


En middag på Thörnströms kök gör vem som helst lycklig.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jag

Jag gillar ju ändå inte julmat så hemskt mycket så

2008-11-28 @ 09:35:42
URL: http://mittlivsomhemlig.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oj fanns den då oxå? Jag köpte min eller fick den för några månader sen.. :-o Tack detsamma!!

2008-11-28 @ 09:49:42
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Helen

Låter mera lockande med en helkväll på en " vanlig " resturang. Kanske man ska ha i baktankarna.

2008-11-28 @ 16:07:48
Postat av: Anonym

Gullig du är! Tack

2008-11-30 @ 22:36:54

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback