Dagen började inte bra :(

I natt har alla 4 sovit i vår säng! Trångt, varmt och mysigt!

När vi skulle iväg till dagis så ramlar Leonie ner för vår yttertrapp, ända uppifrån. Jag var kvar i hallen och hörde bara hur det lät. Min lilla söta älskling har åter igen fått sig en rejäl smäll över näsa och sin mun. Det blöder ju alltid ENORMT mycket från dessa delar och jag har så svårt för blod. Blir tyvärr själv alldeles yr när jag ser allt blod och vill helst bara lägga mig och gråta. Nu ska man istället vara en tuff mamma som tröstar, torkar och stöttar. Jag får verkligen bygga upp en falsk fasad vrje gång, och idag tror jag att jag misslyckades. Efter bara någon minut var Leonie glad igen och klappade mig på kinden och sa: Det är ingen fara mamma, det går över snart!
ÄLSKADE LILLA TUFFA LEONIE!

Så snart vi hade torkat allt och bytt tröja lämnade jag tjejerna på dagis och direkt när dörren stängdes kom mina tårar!
Gode gud, gör så att inget värre händer mina barn.

Nu är jag på Allum och jobbar och här är svinkallt.

Önskar dig en fantastisk dag!

Ps. Längtar till mitt julbord ikväll. Tess och Daniel ställer upp igen som barnvakter så ikväll ska jag fylla magen med sill, rödbetssallad, köttbullar och goda ostar!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Åh, jag vill åxå käka julmat!! Men det blir nog till att vänta tills på julafton.



Hoppas ni får en trevlig kväll :-)

Kram kram

2008-11-27 @ 13:50:15
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback