Biopremiär för Leonie!


Vi har haft en jättetrevlig dag som började med att Raffa fixade lunch till oss alla
Jättegod tortellini med tryffelsmak, kyckling och massor av grönsaker. Mums!



Inte ofta jag släpper köket åt Raffa!



Leonie med farfar



Titta vilken fin bild det blev på farfar och Emilia!

Sedan åkte vi in till stan och gick på bio. Spöket Laban är bara 45 min och det fick bli Leonies första biobesök.
Det gick skitbra och hon satt still hela tiden. Tror att popcornen gjorde susen!
Anette och jag tog sedan tjejerna på Cafè eftersom James Bond är lite längre än Spöket Laban. Mumsade i oss chokladbollar och Cafe Latte. Tyvärr är det inte världens enklaste att vara på cafè med två barn som dessutom redan har suttit still en stund!
Nu är vi hemma och Raffa och tjejerna sover. Jag njuter av tystnaden.

Ikväll kl 21.00 går det en bra film på 4:an.
Den heter "Hemma bäst" med Sarah Jessica Parker och min favorit Matthew McConaghey!
Inte fel att vila ögonen på honom ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Li

Fina bilder ni varkar ha haft en mysig dag:)!



Ha en bra dag imorgon!



Kram

2008-11-09 @ 21:56:26
URL: http://www.sweetieli.devote.se
Postat av: Helena

Vilken mysig dag ni verkar ha haft :-)

2008-11-10 @ 00:42:34
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh tack så hjärtligt för tipset! Det ska jag anteckna och absolut besöka :) Hoppas ni får en mysig måndag.



Kram

2008-11-10 @ 06:47:22
URL: http://tgif.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback