Tvätt så långt ögat når!

Idag kommer jag inte att skriva mycket!

Jag har nämligen nedan underbara hög kläder att ta hand om. HUR kan det bli så mycket tvätt?
HUR kan det komma sig att utöver detta har jag tre till nästan fulla korgar med tvätt?

Gud vad jag hellre skulle vilja lägga mig i ett varmt bad med min nya MAMA tidning som kom idag!




Dagens Mia Thörnblom:

Jag är väldigt glad för att jag har förmånen att ha råd att ge mina barn ordentligt med kläder!
Tack så mycket för att jag har tvättmskin. torktumlare, strykjärn och strykbräda.
Hjälp mig att ta mig igenom högen ovan!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Agnieszka

Hej Hej! Vilken fin blogg du har!

Hoppas ni får en trevlig helg!

2008-07-18 @ 17:18:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback