Skit, jag höll på att glömma Mia idag!




Jag gillar verkligen denna tjej, även om jag inte känner henne!
Har läst hennes böcker och varit på en föreläsning med henne och hon är grymt rolig, kommer med massor av sanningar och dessutom har hon störtskön stockholmska!

Vet faktiskt inte om jag har dålig självkänsla, tror inte det men jag tänker mycket på det hon skriver och försöker leva som hon lär.

Idag är det följande som gäller:

BRA att vi kom igång med målningen. Vi är väldigt trögstartade jag och Raffa och jag trodde nog inte att vi skulle orka ta tag i det!
TACK för att jag fortfarande efter 7 år känner pirr i kroppen när jag ser min man, även om jag var lite väl trött på honom just idag!
HJÄLP mig att inse att jag måste sluta röka. Fy vad jag är besviken på mig själv som var dum nog att börja igen efter att ha varit rökfri i tre år. Jag skäms verkligen över detta och VET att jag måste sluta snart igen.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback