Min nya blogg

Har länge funderat på att blogga, och nu har jag skapat en blogg och hoppas jag får tid att skriva i den.
Vore grymt skönt att ha ett ställe där man kan få ur sig allt man har i huvudet under dagen.
Kanske det kan bli så bra att vänner och bekanta gillar att läsa i den. Min familj bor i Norrköping och jag i Göteborg så på detta vis kan de följa mig och barnen i vår vardag. Det gäller väl även vänner som bor nära iof för att hitta tid att träffas är inte alltid lätt.
Jag hoppas även att detta kan leva kvar länge så att mina barn en dag kan se vad som rör sig i mammas huvud!

Nu ska jag snart hämta mina två underbara barn från dagis. Sista dagen idag inför sommarlovet. För Leonie blir det sista dagen på Billdals kyrkvägs förskola, till hösten börjar hon på Lindebo där Emilia redan går. Vilket svårt beslut det var att flytta Leonie från sitt dagis. Personalen på "Snäckan" är ljuvlig och har tagit hand om vår dotter på ett underbart sätt och de har alltid varit väldigt "enkla" att prata med. De visar hela tiden hur mycket de bryr sig om Leonie. Kommer med kommentarer när hon inte har rätt kläder, vilket gör mig superglad. Det är inte alltid så lätt att klä ett barn!
Tusen tack Ann Kristin, Malin och Anki för den tid ni tagit hand om Leonie. Vi kommer och hälsa på framöver!

Nu väntar 5 veckor med barnen och jag är redan nervös.....
Att ha två barn i åldern 4 år och 1 1/2 år är inte det lättaste..... Dessutom ett företag som man ska ta hand om! Hoppas det blir en bra sommar så att vi kan vara ute mycket.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback