Lördag på Liseberg

Vaknade 09.30 idag!
Barnen var upp o lekte redan och klarar sig väldigt bra själva. Man sover ju inte djupt för man hör hur de håller på men det är ändå skönt att kunna ligga kvar.

Efter frukosten åkte vi till Liseberg, årets första besök. Direkt när vi kom dit började det regna men det var över på 10 minuter och sedan var det perfekt väder för Liseberg.  
Jag klarar inte några vuxenkaruseller så jag får ansvara för väskor och barnens karuseller, de passar mig lagom.

Här träffar Leonie en kanin, lite förvånad blev hon allt!




Raffa med Alexander, som inte fått någon presentation tidigare. Alexander är Raffas 14 åriga son från ett tidigare förhållande.
Han kommer och bor med oss så fort tid finns, spelar hockey som upptar mycket av hans tid. Han bor annars med sin mamma och hennes nya familj i Floda.




Här åker vi lagom avancerad karusell för mig!



Får väl även skryta med att jag åkte virvelvinden! Herregud, jag trodde jag skulle spy efter första snurren!





Detta är Raffas moster Lena som jobbar på Liseberg. Hon gör det möjligt för oss att tillbringa en dag där utan att gå i konkurs!




Denna underbara bild tog Alexander på Emilia. Så grymt söt hon är vår dotter.
Får nog förstora bilden och rama in.





Nu är vi hemma och har ätit hamburgare. Barnen sover och det är lugnt och skönt. Vi har hyrt en film men jag vet inte om vi orkar se den. Man känner sig helt slut efter en dag på Liseberg.


Dagens Mia Thörnblom:

Idag är jag glad för en underbar dag med familjen på Liseberg. 
Tack för att Lena jobbar där så det inte kostar allt för mycket.
Hjälp mig att få energi nog att tömma/rensa garaget i morgon!

// Åsa 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: K i m m e l i m

Hej!

Jag håller på och fixar lite med ett nytt förslag till din design. Eftersom du ville ha mer grönt i den. Så att du inte tror att jag ignorerat din mejl!



Jättefina bilder :)

2008-07-13 @ 10:54:42
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback