Lilla Leonie- vårt nattmonster!

Leonie är verkligen inte bra på att sova!
När hon var nyfödd och fram till 5 månaders ålder sov hon 12 timmar varje natt utan att vakna. Jag skröt och var grymt nöjd och det får jag äta upp nu!
Hon kommer verkligen inte till ro. Lägger henne vi 19.30 och normalt sätt är hon uppe igen vid 22 - tiden och får nattas om. Sen brukar hon vakna igen vid 01.00 och då kommer hon in till oss. Om det bara vore som ovan så är ju det lite ok men så kommer nätterna som den som var nu. Hon vaknar vid 01.00 och bara gråter. Vid 04.00 hade jag ännu inte fått henne att sova.....
Kl 07.00 ringde min klocka och det var dags att gå till jobbet :(
Tur att alla har semester och att svärfar "skrotsamlaren" har ställt in en soffa på jobbet för där somnade jag strax efter att jag kommit till jobbet!
Har läst att Omega3 kapslar ska vara bra för barn som inte sover så det har jag köpt in nu. Det var inte billigt, 700 kr för tabletter som räcker 1 månad till bägge tjejerna.
Hoppas det blir värt pengarna!

I tisdags var Millan och jag med barnen i slottskogen. Det är verkligen en bra grej att göra med barnen. Vi tittade på alla djuren, åt picknick lunch, red häst och var i lekparken. Barnen får skoj en hel dag, billigt och vi mammor får träna rumpan i alla uppförsbackar!


Här är alla mina och Millans barn, Emilia, Leonie, Jennifer och Felicia

Tjejerna med sina kompisar Felicia och Jennifer.


Jag och barnen.




Leonie väntar på sin tur för att rida häst, vilket hon aldrig fick göra efter 20 min väntan. När det väl var hennes tur kläcker tjejen ur sig att det var 2 års gräns!!!


Leonie väntar på sin tur för att rida




Dagens Mia Thörnblom:

Så bra att allt det tekniska blev klart idag så jag kunde jobba lite.
Tack för soffan på vårt kontor Jaroslaw!
Hjälp mig att få sova en HEL LÅNG natt....

// Åsa

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Christina

Vilka söta barn du har :)

2008-07-12 @ 11:09:00
URL: http://kicket.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback