Ibland är jag ganska blond :)

Åkte in till jobbet i morse.
Har nu suttit här och jobbat några timmar och klagat att det är såååå varmt och kvavt att jag knappt kan andas.
Det är det väl ifs många som klagar på i denna sommarvärme MEN OM JAG ÖPPNAR ÖGONEN SÅ HAR JAG JU CA 7 AC FRAMFÖR MIG!!!!!

Det är ju liksom mitt jobb detta att sälja värmepumpar och Ac men man blir lite hemmablind.
När en av våra montörer kom in för att lämna papper frågade han varför vi sitter i denna värme?
- Ni har ju bara att stoppa i kontakten till en av anläggningarna......

Ja ja, nu är det svalt och skönt igen!

Svettas du också på jobbet eller hemma?
Gå in på www.energirad.net och kolla hur vi kan hjälpa dig :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :D

2008-07-28 @ 15:04:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback