Första sommarlovsdagen

Vilken bra start det blev på vårt sommarlov! Min svärfar Jaroslaw fyllde år så vi packade bilen och reste ner till Falkenberg där de numera bor. Jaroslaw, Rafael och Maja var ute och spelade golf under dagen och jag, Anette och barnen låg på Skrea strand.

Emilia solar i sanden

Det var jättevarmt och vi fick massor av färg. Barnen lekte i stranden och jag kunde slappa ordentligt!
När golfarna kom tillbaka åt vi middag. Anette är suvären på att laga mat och det bjöds på kall marinerad oxfilè med rostad potatis och sallad. Till dessert fick vi en underbar moccatårta.
Lilla Leonie var helt slut efter en dag på stranden så hon somnade sittandes vid bordet!


Man blir trött av att leka på stranden!

Var hemma igen ganska sent och barnen hade somnat i bilen. Bar upp Emilia som sov vidare i sin säng med baddräkten på! Leonie somnade också efter en stund och då satt Raffa och jag å bara njöt av lugnet. Man blir verkligen seg av en dag i solen.
Jag satt ute på altanen och läste inredningstidningar. Tänkte att jag skulle blir bra på inredning och få det jättefint här hemma. Idag är jag totalt talanglös och kan knappt hänga upp en tavla!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback