Bästa delen av mitt kök!


Förra året byggde vi nytt kök som blev klart i november.
Målsättningen var att få ett socialt kök där alla får plats och där man ( jag ) inte hamnar utanför när man lagar mat.
Är så grymt nöjd med allt men det bästa är ändå att vi valde att sätta vår diskmaskin ovanpå en ca 30 cm hög låda. 
Det gör att jag inte behöver böja mig ner med all disk och så får jag en snygg hylla ovanför! 

Synd att jag har ett så fult diskställ som står nedanför och förstör en del. Vill helst inte ha diskställ alls men det är ju oundvikligt då man alltid diskar något för hand.
Om någon har något bra tips på ett snygg och rymligt diskställ så tar jag gärna emot förslag. Gärna i svart om det finns!

Får väl lägga in lite fler bilder på mitt kök framöver!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helena

Smart lösning! :-)

2008-07-28 @ 14:05:22
URL: http://simplyme.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback