Vår trevliga fest!

Nu när jag äntligen blivit människa igen ska jag visa lite bilder från vår fest! Den var mycket lyckad och jag är så glad att vi valde att vara hemma hos oss istället för på någon krog i stan. Det blir lite mer "familjärt" och mysigt.

                                    

Jag bjöd på buffè och den var nog i lite Italiensk style. Parmaskinka, melon, tomat- och mozarella sallad, mängder av ostar, guacemole, crostini med pesto mm mm.
På sista bilden ser ni en Canneloni som jag fyllde med en röra på stekt bacon, färsk babyspenat och Philadelphiaost. La alla rullar i en form och gjorde en sås på krossade tomater, löv, vitlök, salt och peppar som jag sedan penslade rullarna med. Gratinerade sedan i ugnen. De blev väldigt goda och det mest populära på bordet!



Detta är Björn. Har jobbat extra hela hösten och börjar som fast anställd 1/1-09,
vilket jag är mycket glad för! Ska bli pappa (igen) till våren!


Anders, delägare och säljare. Går just nu på kryckor och tog det väldigt lugnt!



Marcus, storebror Jarlsmark. En hejare på gitarr och sång och stod för underhållning.



Fredrik, lillebror Jarlsmark, tillsammans med Pernilla, Marcus blivande fru.
Också en stor talang på gitarr och sång.



Jeton, yngst i företaget. Killen som kom med Magnumflaska Moet till mig!



Rafael, delägare, Teknisk chef och min snygga man!



Sist kommer jag. Poserande med min banan!


Nu har vi alla tagit julledigt och det ska bli underbart skönt. Vi är alla slutkörda efter en tuff höst. Hoppas ni alla ligger hemma och laddar batterierna och så ses vi 2009 med nya friska tag!

Tusen tack alla för 2008 ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Morfen

Vad fina ni var allihop och vilken god mat!!

Ha nu en riktigt härlig jul!!! KRAM

2008-12-22 @ 21:36:23
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va fint det ser ut o riktigt smarrigt också! Va duktig du har varit!!



Hoppas ni får en riktigt lugn och fin jul!



Kram!

2008-12-22 @ 22:35:05
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh så gott det såg ut.. Och vad kul att se att du är tatuerad.. Ha en bra dag..

2008-12-23 @ 06:44:15
URL: http://smulis74.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback