Vår nya medarbetare

Titta på denna lilla sötis.
Hon heter Smilla och tillhör vår montör Marcus. En liten söt sak på 14 veckor. Skriver sak för jag kan inget om hundar och vet inte vad det är för ras, bara att hon är SUPERSÖT!




      
Lilla Smilla hänger med Marcus om dagarna när han är ute och monterar.


Jag tror att årets influensa har nått mig. Mår inte alls bra och vill bara hem och lägga mig.
Ska jobba undan i rasande fart och även ta en värktablett och se om det hjälper.
Tjejerna har luciatåg och julbord på dagis i eftermiddag och då vill man vara pigg och alert, det är ju årets höjdpunkt.

Önskar er alla en bra dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annelie

Kan ju bara hålla med.. jisses vilken sötnos :o))

Jag ÄLSKAR hundar..

Guuuddd sååå söt, vill oxå krama... hihi



Krya på dig.. ta dig en liten whiskey,, urrk, äckligt med hjälpsamt.

Låg i ett kanonvarmt bad med en kopp väldigt hett te och whiskey en gång, dagen innan jag och en kompis skulle åka på kryssning till Kiel. Jag var kanondålig.. dagen efter, då vi skulle åka. Ja då jäklar kunde jag slå klackanra i taket igen.

Fruktansvärd vridig dryck, men hjälpsam.. :o))



Ha det sååå mysigt på Lucia-festen i eftermiddag.. // Annelie

2008-12-11 @ 11:07:12
Postat av: Annelie

Hahaha,, det lät som jag var dålig dagen efter p.g.a denna tekoppen.. :o))

Men, jag menade att jag var kanondålig när jag la mig i badet med denna "vidriga" dryck... å sen dagen efter var jag helt otroligt pigg och alert..

Jisses, vad felskrivet det kan bli ibland.. haha.

2008-12-11 @ 12:34:41
Postat av: Marcus

Hmm han sätter inte två om dagen va?



Jag hittar inte inlägget om Raffas Mama Mia crush.



Med delad ekonomi hade alltså jag och Raffa kunnat sitta här nu och dricka rombaba ihop.



Från kris till succé på en månad. Det svänger fort i Hockey.



2008-12-11 @ 14:17:50
Postat av: Vicki

Har du blivit bättre eller du fick dig en släng av influensan?



Gick det bra med Luciatåget?



Vicki

2008-12-11 @ 17:03:59
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: leia

Sicken sötnos:) haha.....vet du jag tänkte precis samma sak som dig när jag klickade på skicka på min kommentar....så det är inte bara du som kopplade det så:)



Hoppas du inte sjukar ner dig nu!!!!!



kramar

Postat av: annika

Hej, ville bara kika in hos dej och tacka för ditt inlägg hos mej! Mysig blogg du har och hoppas du kryar på dej, förkylningarna som går nu är inte roliga!!kram :)

2008-12-11 @ 20:07:13
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så söt! Är Marcus lika söt? Ler..

2008-12-11 @ 20:40:02
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Anonym

Smilla är en riktig gatukorsning. Hon är en blandning av schäfer, rottis och golden. Hälsar Smillas matte Pernilla. Idag behöver inte

Smilla montera några pumpar för hon är hemma med mig som troligen också nåtts av årets influensa. Kanske var det jag som smittade dig Åsa, när vi var och käkade lunch... Sorry i så fall. // Kram Pernilla

2008-12-12 @ 10:44:05
Postat av: Kvastskatan

Den lilla pälsbollen var onekligen en sötpropp! Men ännu mer fascinerande är väl hur DU kan se så oförskämt bra ut på korten. Jag tyckte du sa du var hängig å sjuk jag?? skrattar å ruskar obegripligt på huvet



Raffa kan skatta sej lycklig han med. Han har det tydligen minst lika bra på jobbet han oxå.. ler



Krya på dej!



2008-12-16 @ 10:15:01
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback