Tänk på Vimmelmamman idag

Idag vill jag uppmana alla att sända positiva tankar till Lotta , vimmelmamman som idag ska få besked om hur "skitsjukdommen" har utvecklats. Att läsa hennes blogg och följa hennes kamp mot cancern är väldigt lärorikt.
Jag har ibland en förmåga att klaga och gnälla på mitt liv. Trots att jag har två friska barn, en man som älskar mig, ett fint hus att bo i, eget företag som går bra och är FRISK så lyckas jag ändå hitta saker att gnälla på. Vilket nog är ganska vanligt. Att läsa Lottas blogg får mig att gnälla mindre och uppskatta mitt liv.

Lotta, alla mina tankar finns hos dig och din familj idag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Skönt att höra att det är flera med mig som inte känner sig helt på topp i stilen....



Tänker massa goda tankar på Lotta & familjen.

Jag följer inte hennes blogg egentligen, men den går inte att undgå då så många skriver om den.

Jag klarar helt enkelt inte läsa om det efter min mans olycka!

Jag tar det alldeles för mycket in & blir så sjukt rädd & nedstämd.

Men det innebär absolut inte att jag inte hejjar på alla dessa som kämpar mot alla svåra sjukdomar, tvärt om beundrar jag doms styrka!! Vi har ju fått känna hur livet brått kan vända...



Önskar dig en toppen toppen fredag

Massa kramar

2008-12-12 @ 14:05:09
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hoppas du känner dig bättre idag!

Inte kul att bli sjuk nu och ibland kan man sova bort det...ta hand om dig!

Erika

2008-12-12 @ 15:54:14
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Linda

Jättefin layout du har på din blogg! Tänker också på Lotta och önskar henne allt gott!

Hoppas du får en trevlig helg!

2008-12-12 @ 16:17:52
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Melissa

Vilket fint inlägg! Ja, ibland behöver man en liten knuff i rumpan för att inse hur bra man har det mitt i vardagsstress, förkylningar och krånglande datorer... beundransvärt att du kan ta detta till dig! Det är det minsann inte alla som kan.

2008-12-12 @ 21:10:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback