Hämtning av Leonie


Idag var det bara Leonie som följde med mig hem. Emilia hade hängt med Axel hem och ska hämtas vid 18-tiden.
När jag kom in på dagiset satt hon så gullig i fönstret, med fötterna på en stubbe och läste en bok.
Jag sa till fröknarna att jag skulle ut och hämta min kamera så jag kunde fota.
När jag kom in igen hade Leonie sagt till dom:
- Mamma hämta kamera och fota mig, jag är så ljuvlig!




           
Det var bara skoj en liten stund att bli fotad!



Detta är visst också Leonie! Med tanke på hennes frisyr, som jag inte vet vad jag ska
göra med, så är det ganska likt faktiskt!




Nu ska jag koncentrera mig på middagen.
Just nu så lagar jag TVÅ olika middagar, en för idag och en till i morgon, och bloggar samtidigt!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Härligheter enligt Erika

skratt Så kvinnligt att göra allt på en gång!

Har du någon speciell inställning som gör att jag inte kan plocka med mig bilder och text här ifrån? Jag hämtar awarden ifrån den som givit den till dig...

Ha det gott!

Erika

2008-12-10 @ 17:52:37
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Annika

Vilken söt liten Prinsessa!! Och vilken fin ängel hon gjort!! Jätte duktigt!!

2008-12-13 @ 00:05:21
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback