Tusen tack Malin

Ikväll har jag fått lite hjälp med att fixa till min blogg av Malin. Hon var väldigt duktig och jättesnabb! För mig som inte fattar någonting om detta med koder är hjälpen ovärderlig! Tusen tack Malin!

Malin tar gärna emot beställningar av bloggdesing och du når henne om du klickar på hennes namn här ovan!

Raffa somnade ihop med barnen idag ( inte ovanligt) och eftersom jag ville lägga tid på att få i ordning min blogg så har jag inte väckt honom :) Han ligger fortfarande i Emilias säng så om jag skyndar mig till sängen så får jag ha den för mig själv en stund.
Själv sitter jag och läser bloggar och njuter av ett gott glas vin, det kan man unna sig en torsdag. Efter mitt inlägg tidigare idag om att det är tufft att ha barn har jag tänkt efter lite. Vi mammor är nog bra på att sätta upp väldigt stor krav på oss själva. Krav som ingen annan kräver att vi efterföljer. När jag kom hem från jobbet idag valde jag att ta GP och lägga mig i sängen och läsa den. Tänkte att Raffa kan fixa maten och jag ligger här tills alla SKRIKER att jag måste UPP.
Det var ingen som skrek åt mig. Raffa kom in och frågade om jag hade det skönt och om det var något jag ville ha?
30 minuter senare hörde jag honom säga till tjejerna att de skulle be drottningen komma till bordet för maten var klar!

Är det så enkelt? Då ska jag nog göra det varje dag!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Morfen

Oj vad fint du har fått härinne! Gillar mönstret och färgerna massor, väldigt behagligt men ändå väldigt piffigt! Man borde sluta ha så många måsten på sig själv, ingen annan har ju det. Fast man vill så himla mycket, det är det som är problemet. STOR kram!!

2008-12-18 @ 23:11:12
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: sessan ♡

Super fina detaljer du fått in i bloggen ;)



Nu har jag också mailat henne & frågat om hon tar lite detalj fix i blogspot bloggar hoppas



Miljoner kramar & natti natti

2008-12-19 @ 00:26:00
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback