Skillnaden på DÅ och NU

För 8 år sedan var jag singel och bodde i en 2:a i andra hand. Jobbade som servitris och det var party flera gånger i veckan. Livet var väldigt enkelt på den tiden.
När jag och mina väninnor skulle ha en lyxstund bokade vi bord på Fiskekrogen, och där satt vi sen och åt skaldjursplatåer, hinkade i oss Moet och fina viner. Brukade avsluta kvällen på någon av avenyns krogar.
Att man kom hem på morgonkvisten gjorde inget, man kunde ju sova till 15-tiden eftersom vi inte började jobba förren sen eftermiddag!

Idag är det ni ser på denna bilden lyxstund för mig!

Jag är på Hemköp och storhandlar ensam utan två barn som bråkar, tjatar och trampar på det jag lägger i vagnen.

Man kan ju inte anklaga mig för att vara krävande. Det ska inte mycket till för att jag ska känna att livet är lite lyxigt :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: evans

Det är underbart att få handla ensam! Ingen som bråkar eller springer runt som en vilde på affären :)

2008-12-09 @ 19:33:54
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: LEIA/MAJA

haha....ja jag har svårt att föreställa mig hur livet kommer förändras när den här knodden i magen tittar ut.....men jag längtar. alla perioder har väl sina för- och nackdelar?!



kramar


Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback