Nybadad och rosig

Gud så skönt det var att njuta i badet!

La en ansiktsmask av choklad och det var underbart.
Nu ska jag bara få mig själv att gå och lägga mig, jag fastnar jämt vid denna dator.
Leonie ligger i sin säng (ännu) och hostar väldigt illa. Vi får se hur hon mår i morgon och om det är dags för VAB dag?

Hur gör ni som har två barn? Lämnar ni det friska barnet på dagis? Vid magsjuka stannar självklart bägge hemma , men vid feber och hosta? Å ena sidan kan det vara skönt att lägga all energi på det sjuka barnet och låta denne få all uppmärksamhet. Å andra sidan känns det märkligt att lämna ett friskt barn på dagis när man ändå är hemma!




Missa inte min FÖRSTA TÄVLING!


Du kan vinna en härlig bodyshower från Mary Kay!
SE MITT INLÄGG TILL VÄNSTER!

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Ja det är en klurig fråga. Själv utgår jag lite efter dags formen på den som inte är sjuk. Ibland är dom ju väldigt trötta och vill inte alls gå till dagis och då brukar även den friska få vara hemma. Samtidigt så behöver den sjuka få lite lugn och ro och den friska behöver komma ut och leka lite. Så man kan ju kompromissa och lämna den friska en liten stund typ 9 - 13 så får den sjuka lite lugn och ro och den friska får leka av sig lite och är förhoppningsvis inte så energisk när den kommer hem.





na den friska en

2008-12-02 @ 12:23:41
Postat av: lina

var ansiktsmasken från marykay?

2008-12-03 @ 18:04:59
URL: http://linahelena.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback