Ny vecka igen!

God morgon!

Ännu en ny vecka har kommit, gud så snabbt allt går! Nu är det inte långt kvar innan man får julledigt och det ser jag verkligen fram emot. Jag var ju ledig från jobbet i fredags och nu har jag en del att ta igen.


Emilia och Leonie öppnar dagens julklapp. Åter igen missade de tomtenissen
när han kom igår och fyllde på deras klappar! Denna gång hälsade nissen att Emilia
borde ligga i sin säng hela nätterna och hålla vakt på paketen. Emilia sa i morse, när hon som
vanligt vaknade bredvid mig, att det är ju jättebra om pappa ligger i hennes säng, han är nog bättre
på att vakta deras paket!


I eftermiddag ska jag få njuta av massage! Fick det i julklapp av svärmor förra julen och först nu ska jag ta mig tid att nyttja det. Ska bli underbart och välbehövligt. Jag måste snart möblera om mitt kontor för det fungerar inte alls som det är nu. Har Raffa här hela veckan så jag kanske ska passa på nu när jag får hjälp!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback