Nu ska jag sätta fart på Sverige!

  AFTONBLADET gav mig just besked om att Handelsbanken gett mig årets julklapp!

Enligt senaste budet sänker Handelsbanken de rörliga räntorna med 1,79%. Det innebär VÄLDIGT mycket pengar mer i månaden för oss som har STORA lån. Jag känner mig redan jätterik!

TUSEN TACK!
Jag lovar att göra som ni vill, dvs shoppa loss så Sverige kommer i rullning igen :)




Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: zura

hej, fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta en stund! :)

2008-12-04 @ 19:44:00
URL: http://zura.blogg.se/
Postat av: Sessan ♡

Jag hörde just denna NYHET som faktsikt var av den härliga sorten!

Jag antar att ni jublar tackar & ta emot ;)

& shit, klart du skall få Sverige att rulla igen.



Puss på dig

nu skall jag njuta mitt besök & JULMUST♥

2008-12-04 @ 21:34:11
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback