Nu ska jag hoppa i säng!

Det får bli en tidigt kväll för mig idag. I morgon ska jag äntligen få min lediga fredag som jag har planerat så länge. Jag ska göra ett nytt försök att ta mig in på Ullared, och hoppas på bättre lycka denna gång. Tanken är att bli klar med alla julklappar till tjejerna. Ska möta upp Millan i Varberg, som denna natt lyxar sig på Varbergs Spa med sitt jobb.
Tänkte köra iväg lite tidigare för att ta en snabb fika med Linda och hennes dotter Amelie också.

På kvällen ska Raffa iväg med alla granngubbar till Lycke och förbereda vårt julbak. Alla mammor och barn åker sedan upp på lördag förmiddag och då ska vi baka, äta middag och gå på julmarknad. Härlig tradition! Bilder kommer!

Nu blir det sängen för mig. God natt alla ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sannas Myshörna

Det är verkligen härligt med allt julpysslande! Hoppas du hinner få upp julgardinerna också nu i helgen då :)

2008-12-04 @ 21:49:05
URL: http://sannasmyshorna.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej hej & tack för alla stöttande & uppmuntrande kommentarer jag fått. Tyvärr har jag inte orkat återgälda besöken & tacka förrän nu... det är hektiska dagar just nu.

Sofia börjar vara alltför pigg för att bara ligga stilla i sängen & vila, sen har vi påbörjat våran "utbildning" för att sköta insulin mm hemmavid... det är massor man ska lära sig & tänka på.



Hoppas du kommer iväg till Ullared i morgon & att du får en riktigt underbar dag :-)

Kram kram

2008-12-04 @ 22:30:43
URL: http://mysunshine.bloggagratis.se
Postat av: Rebecca

Åh vad mysigt det lät. Hoppas ni får en jätte trevlig helg! Mvh Reecca

2008-12-04 @ 23:02:38
URL: http://cheeky.zoomin.se
Postat av: Annelie

Lycka till i Ullared.. :o))



Ha det såå bra på din resa.. // Annelie

2008-12-04 @ 23:09:30

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback