Nu ska Årets Modeblogg utses!

Söta Diana har nu korat vinnaren av Årets Mammablogg och vinnaren denna gång blev Becka som är 17 år och har 3 små barn. En mycket värdig vinnar, som verkar vara en grymt sansad mamma som skriver en trevlig blogg. Mina tjejer har korat mig som Årets Mamma och det får jag nöja mig med :)

Nu har Diana en ny tävling. Denna gång ska Årets modeblogg koras och här har jag nog inte en chans i världen :)
Däremot kommer jag följa tävlingen för att själv hitta lite tips om var jag jag kan läsa bra bloggor om mode.
Gå gärna in till Diana och nominera den blogg DU anser bör vara med i finalen. Du hittar den HÄR
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Vicki

Skönt att du fått börjat din ledighet!! Hur länge ska du vara ledig??



Ni verkar ha hatt en riktig trevlig fest!



Önskar även dig en riktig GOD JUL



Vicki

2008-12-22 @ 23:14:25
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback