Nu gör vi ett nytt försök

Idag är det måndag och nu ska vi ta en tur till Ullared innan Helen åke tillbaka till Norrköping. Undrar hur mycket pengar det går åt när man inte ska handla något, inte behöver något och egentligen bara ska följa med som sällskap :)

Ha en bra dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annika

Du glömde ta med mig!!! :-D

2008-12-29 @ 14:53:11
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: mormor

Som mamma till dig är jag inte ett dugg orolg att du ska till Ullared.Du handlar säkert för ett par tusen.Men pengar är till för att användas.Hoppas du gjort några fynd.Kramis från mamma.

2008-12-29 @ 15:04:14
Postat av: mormor

Jagförstog att du skulle handla.Men jag tyckte det var bra att Raffa fick nya ölglas. Det var han värd.Kul att dricka i nytt år 2009-.Jag kan inte hjälpa men jag älkar min måg.Kramismamma och svärmor.

2008-12-29 @ 19:53:44

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback