Lördagen blir bättre och bättre :)

Jag har tagit mig själv i kragen och försöker vara lite mer positiv!

Har ägnat dagen åt att pyssla hemma och fast jag är ganska dålig på det så börjar det se väldigt fint ut hemma hos mig. Just nu sitter jag med ett glas vitt och njuter av alla ljus och blommor, spelar Charlotte Perellis julskiva och stämningen är underbar. Emilia fick den skivan av mig igår, kostade endast 69 kr på Ullared.
Har gjort en jättefin julgrupp som jag har på mitt köksbord. Kan tyvärr inte visa några bilder idag eftesom Raffa har min kamera. Det brinner säkert 30 ljus hos mig nu! 

Har varit och lånat några julinredningstidningar av Anna så nu ska jag titta i dem och se efter mer inspiration. 

Anna kommer in till mig om en stund och vi ska äta ihop. 

Önskar er alla en trevlig lördagkväll ♥ 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback