Lördag på Allum

Idag är det min tur att sköta butiken och det är verkligen inget jag har lust med. Nu är jag här alla fall och det går ju ganska snabbt så snart får jag komma hem till familjen igen. Det är fullt av kunder på Allum, men inte många i vår butik. Värmepumpar står liksom inte på folks inköpslista just nu utan det är JULKLAPPAR som gäller.
På torsdag stänger vi butiken och öppnar igen den 7/1, ska bli skönt att inte ha detta på helgerna!

Har tagit med mig alla julkort och tänkte passa på att skriva alla nu och få iväg dom.
Mår åter igen inte så bra. Fryser och har ont i huvudet. Jag tror det är så att jag är mer sjuk än vad jag vill erkänna själv för att hinna få gjort alla måsten och allt jag VILL göra. Förtränger det dåliga. Risken är väl att så fort "jullovet" kommer så blir jag liggande! Barnen kommer att vara lediga nästan 3 veckor och även Raffa. Jag kommer nog att få jobba en del men ska försöka att vara hemma så mycket som möjligt.

Idag är barnen och Raffa på luciafirande med sin polskagrupp. Bägge tjejerna får hemspråksundervisning på dagis i polska och fröknarna där har bjudit till kalas. Hoppas de har jätteskoj och att Raffa tog med sig min kamera!

Hoppas ni alla får en härlig lördag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Annika

Håller alla tummar & tår för att du inte ska bli liggandes nerdäckad an influensan under julen!



Kul med ett polskt Luciafirande!!



Ser fram emot bilderna här inne senare!

2008-12-13 @ 16:49:03
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback