Killarna slåss redan om Leonie..

Har haft en supermysig lördagskväll hemma hos våra grannar Björn, Karin, Ella och Olle. Vårat andra grannpar var också där, Anna, Nicklas, Alice och Nils.  Det bjöds på enorma mänder skaldjur, jag tror aldrig jag har ätit så många havskräftor tidigare.


Köpte mig en ny topp och nytt halsband idag när jag var på Allum.
Topp från MQ och halsband Paris, Kate & I.



Värdinnan för kvällen, Karin. Tack för en jättetrevlig kväll.


Våra barn Olle, Leonie och Nils.

Jag tog denna bild när Nils sitter och kramas och pussar på Leonie. Strax efter böjer sig Olle över Leonie och vill också krama henne, men Nils puttar med bestämd blick bort honom! Olle gjorde ett nytt försök men det gick inte. Leonie är redan poppis! Tänk så skoj dessa barn ska ha när de växer upp tillsammans.

Jag avbröt kvällen ganska tidigt för jag vill få Leonie i sin säng. Det är inte lätt att vara på fest längre, nu när man har två barn. När Emilia var liten var vi ofta på fester och hon somnade alltid i sin vagn utan problem. Nu är det ofta VÄLDIGT många barn och att hitta sovplats och få dem till ro är inte så lätt. Det gör att jag ofta väljer att gå hem tidigt. Nu har jag lite dåligt samvete för Emilia. Hon ville vara kvar med sin pappa och de stora barnen, men jag gillar inte att de ska gå hem. Det är svinkallt i Gbg just nu och blåser ordentligt. Kan ju inte heller lämna Leonie och åka och hämta henne. Får lita på att Raffa gör det bra för henne. Det sista Leonie sa innan hon somnade ikväll var att hon skulle sova hela natten i sin säng, hon ville ha 1 krona i morgon. Vi får väl se hur det slutar :)

God natt alla ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Ha ha det blir inte lätt för dig när killarna springer efter flickorna. Jag har ju ändå en kille som kan se efter lille syster. Och jag ska lära honom att verkligen se efter Frida så inga killar kommer nära ha ha.

2008-12-14 @ 09:10:25
Postat av: Helen

Vad fin du var i håret och även dom nya kläderna.

2008-12-14 @ 09:10:56
Postat av: Sessan ♡

Fasiken vad snygg du är!! En riktig kalaspingla ;)

Snygg topp & halsband också!!



& VACKRA små roll ♡

2008-12-14 @ 11:02:59
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Alisa

ha en trevlig 3 advent föresten ska vi följa varandras blog md bloglovin?:)

2008-12-14 @ 15:20:53
URL: http://missalisa.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback