Julklapparna trillar in

Lord Nelson HELSINGFORS Frottéset

En av fördelarna med att ha företag är att nu kommer alla leverantörer med julklappar till oss!
Detta handduksset har jag just klickat hem och tackar Ahlsell. Det har även ramlat in chokladaskar, presentkort på smörgåstårta, olivbestik och julkort. Vi har även fått var sin almenacka. Med var sin menar jag montörerna och jag!
I den mansdominerade branch jag jobbar i brukar det normalt sätt komma mängder med stora almenackor med nakna brudar. Jag har med ett leende sagt att så länge det inte kommer nakna män till mig, sätts inga nakna brudar upp på detta företag ( jag är VD, jag bestämmer!). Säljaren på Wurt har tagit mig på allvar och kom förra veckan med TVÅ almenackor. Ute på lagret hänger snygga brudar i bikini och inne hos mig på kontoret hänger halvnakna läckra män!

Ska vi vara jämställda så ska vi!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Gurkiss

SKOJ med julklappar :)



Sambon min jobbar som bilplåtslagare och där får dem också julklappar i olika former :)

Även de anställda :)



ha de gött

kram Gurkiss

2008-12-18 @ 16:48:56
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Malin

Jättefin blogg :) Nu har jag svarat på ditt mail!

2008-12-18 @ 19:05:23
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: leah

Skoj med gratis saker ju! Man kan ju se det som julklappar också , nu blir jag avis! Vill också få gratis saker bara sådär ^^

Börjat läsa din blogg nu och jag tycker den är jätte bra!

Fin design också

2008-12-18 @ 22:46:09
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback