Jag ska tävla överallt!

När man når min härliga ålder följer det lite negativa saker. En av dessa saker är att man tydligen anses för stor för att få julklappar! Jag älskar julklappar och gillar inte alls den regeln. Varje år får man höra samma visa.
- Vi köper inget åt oss vuxna, lägg allt på barnen.
För att behålla familjefriden nickar jag instämmande men långt där inne muttrar jag tjurig för mig själv.

Eftersom ingen ska ge mig någon julklapp ( förutom min man som vet att jag vill ha) så har jag bestämt mig för att leta upp mängder av tävlingar i denna bloggvärd och på så sätt hoppas jag att vinna lite julklappar åt mig själv.

Igår anmälde jag mig för tre st sexiga trosor och idag anmäler jag mig till ett hemlig paket.
Det låter ju grymt spännande!




"Jag är med och tävlar hos Isa och Diana om en lyxig överraskning! Var med du också!"

För att tävla gör du såhär:

* Skriv om tävlingen på din blogg!
* Kopiera texten och bilden
* Länka till Isas samt Dianas blogg
* Skriv en kommentar hos någon av oss ( i Tävlings-inlägget) att du är med och tävlar

Tävlingen pågår till Julafton!

Lycka till=)




Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

Massa lycka till i tävlingen ;)



Vilken lyckans ost du är som har en som fixar med bloggen, jag måste göra alt sådant själv.

Tyckte det var mycket lättare att fixa design på blogg.se, men själva plattformen var för ostabil då.



Min kära make är ganska skrot idag också, jag hoppas han ar på bena till i morgon for nu är jag super stressad över alla to do`s som skall fixas före vi åker.



Miljoner kramar & njut det vita ;)

2008-12-18 @ 22:03:37
Postat av: Morfen

Haha, ja men så är det.. Jag tycker att det är viktigt att jag tröstshoppar lite julklappar till mig själv i all hemlighet. Då får jag vad jag vill ha. ;)

Kram!

2008-12-18 @ 22:42:37
URL: http://morfen.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback