Hemliga bloggaren har fått ett ansikte!



Detta är Diana som skriver i DENNA blogg.
Jag har följt hennes blogg sedan hon startade för bara några månader sedan och hon har varit "hemlig" hela tiden.
Idag lanserar hon sin nya blogg och nu får vi ÄNTLIGEN se vilken söt tjej som gömmer sig bakom inläggen.
Jag gillar Dianas blogg för att hennes inlägg varierar så otroligt. Ibland är det mode och skönhet och nästa gång allvarliga inlägg som tar upp viktiga frågor. Hon verkar också vara en grym tjej på att marknadsföra sig själv och sin blogg. För ca en månad sedan hade hon en tävling om vem som var "Årets bloggare". Jag blev nominerad och hamnade i final men lyckades inte vinna. Det var alla fall en ära att få vara med i finalen. 

Gör som jag, besök DIANAS blogg!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sessan ♡

Knall härlig tjej & så himla vacker!!

2008-12-13 @ 00:12:06
URL: http://sessanochprinsessan.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback