GRATTIS KEVIN

Kevin Borg. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

En självklar vinnare av IDOL 2008!
GRATTIS.


Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Anonym

Tur att tvåan alltid blir större.

2008-12-12 @ 23:58:43
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Sessan ♡

ja grattis grattis till Kevin även om jag gillade Alice bättre.



Vist kan jag berätta kort om vad som hänt min man.

Nov 2006 halkade min man på ny tvättat golv när an gick från sitt kontor till ett annat. Han fick ett komplicerat bäckenbrott, 3 diskbrock i nacken & en i korsryggen. Eftersom denna olycka inträffade på jobbet så är det ju speciella regler runt löns kompensation osv. Tyvärr har han inte kunnat koncentrera sig om tillfrisknande en ända dag, för det minsta lilla överskott har gått till att bråka med myndigheterna om att få de pengar han har krav på.

Eftersom han jobbat i ledarställning med hög inkomst har det varit extra svårt för oss att plötsligt mista halva hans inkomst, vi har ju liksom köpt hus & bil osv osv efter hans inkomster som frisk......

Dok är det värsta för mig att se min man i konstanta smärtor, dagar då han knappt orkar sitta uppe, se han lida av saknaden efter sin karriär! han har alltid älskat att jobba & det mycket.....



Vist är man glad att det inte var en trafikolycka med värre utgång, men jag skall lova att hela vårt liv är vent upp & ned, vi som älskade att gå ut & partaja, umgås vänner, resa osv... Nu orkar han inte sådant.



Men man hittar lyckan i livet i alla fall på något vis, nya glädjes ämnen!! Dok ser i väldigt fram till att det ekonomiska skall lösa sig

så vi kan slippa leva från månad till månad & börja leva lite igen.



Tja det blev en liten avhandling iaf fniss

Men då vet du lite mer ;)



Miljoner kramar till dig min sköna

2008-12-13 @ 00:30:11
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: linda

ja, grattis kevin.

FAn jag grätt när han vann!! Jag?? JAg gärtt inte ens i värsta fjortisålderns när jag såg min hunk i bsb live!

2008-12-13 @ 00:54:06
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hihi, själv var man där på Globen och hejade på Kevin ;-) Helt klart rätt som vann!!!

2008-12-13 @ 18:37:47
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Susanne

Ja han är verkligen en riktig vinnare

2008-12-14 @ 13:02:43

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback