God morgon tisdag


Jag och tjejerna på väg till dagis och jobb i morse. Tröjorna fick de i deras
julkalender denna morgon.




Åter igen en väldigt trött morgon! Klockan ringde 06.45 och jag kom upp 07.30. Det är verkligen inte likt mig att vara så morgontrött, inte heller att vara upp till 01.00 på nätterna :)

Idag går alla mina tankar till Alexanders kusin, Marielle, som ligger på sjukhus och ev har fått hjärnhinneinflamation.
Vi tänker på dig Marielle och önskar att du blir frisk snart.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Sanna

Vilka söta tjejer och kanonfina i sina presenter...

hmm jag tror det är mörkret som gör att man inte orkar.. just nu är det bara grått och regnigt här i stockholm...

Tack för kommentar på min blogg!!

KRAM

2008-12-09 @ 12:22:57
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Skojjigt att få se dig också.

Va likt dig den stora tjejen är o den lilla är pappa uppe i dagen.. L

Söta tröjor de fick av tomten i morse..



Trevlig fortsättning på veckan.. // Annelie

2008-12-09 @ 15:24:34

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback