God morgon sista arbetsveckan


Två trötta och rufsiga tjejer öppnar dagens julklapp, som idag
innehöll prinsessklistermärken. Som vanligt i min säng :)



På plats på jobbet och nu går vi in i sista arbetsveckan. Visst är det en härlig känsla av att året snart är slut och snart börjar ett nytt, spännande år?
Jag lever för att nästa år alltid blir lite bättre, även på jobbet.
Just nu gör jag allt lite sisådär, det blir ju ändå bättre nästa år!
Jag har ett stort jobb framför mig då jag ska skapa ny bokföring till nästa år. Detta bör ju bli klart redan denna vecka.
På lördag ska vi dessutom ha personalfest hemma hos oss och då kommer alla montörer med fruar.
Får nog vara hemma på fredag så jag hinner laga till all mat som jag ska bjuda på. Tänkte köra stor buffè men inte julmat. Har du något spännande recept så tar jag tacksamt emot det!

Önskar Er alla en underbar måndag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback