God morgon hängig men härlig fredag!

Mår fortfarande inte bra men har tagit mig till jobbet. Hoppas på att kunna slutföra veckan snabbt så att jag kan gå hem tidigt. Tanken är att åka till gymmet och sola lite innan jag hämtar tjejerna. Nu är jag inte bara blek, jag är nästan genomskinlig!
Tjejerna var så söta i morse. De fick var sin Hello Kitty ask med "tuggemuggi" i sin julkalender idag. Bägge sa direkt att de inte skulle äta det nu utan vänta tills i morgon när det är lördag. Lite har jag visst lyckats med min uppfostran :)

Ikväll är det mysfredag som gäller. Barnen får ostbågar och julmust och själv ska jag öppna en flaska bubbel! 
Räknar med att jag ska fira Kevins vinst i IDOL idag!

Önskar er alla en härlig fredag  ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback