God morgon fredag


Emilia i morse i det som var min säng i natt!


Det är verkligen röriga nätter hos oss!
Så här har natten sett ut hos oss denna

19.15 Leonie somnar i sin säng. Raffa somnar med henne!
19.30 Emilia somnar i sin säng
20.30 Raffa vaknar och kommer upp
21.30 Leonie har mardrömmar, somnar om i sin säng
22.00 Raffa och jag somnar i våra sängar
22.30 Leonie vaknar, somnar om i vår säng
23.00 Emilia kommer och somnar i vår säng
23.15 Raffa flyttar till Emilias säng
02.30 Jag vaknar och kan ej sova. Flyttar till soffan
02.45 Leonie vakan och dricker välling
03.00 Leonie flyttar till Emilias säng där Raffa ligger.

06.45 Alla vaknar, INGEN SOVER DÄR DE SKA!

Nu bör det iväg till Ullared. Gode gud låt mig vara ensam därt :)
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: - Miss Attitude -

Vilken otroligt fin hemsida!! Så ljus och härlig. Jag har bara en mörk och skum.. haha Kan inget om design. =)

2008-12-05 @ 11:48:10
URL: http://dkqa.blogspot.com
Postat av: Jannie

TAck söta du :D





GUd va Emilia är söt, som socker!





Hur mår du idag Åsa?

2008-12-05 @ 13:05:33
URL: http://chirlii.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback