Fick en Blogaward av Sessanochprinsessan!

Vad glad jag blev när denna kom till mig!
TUSEN TACK Sessanochprinsessan







Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!

Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Tänkte ge mig på at överätta den till svenska men det GÅR INTE!
Jag fattar helt vad som står i texten men får inte till att sätta svenska ord på det!

Jag sänder denna fina award vidare till

Helena
En mamma som har det tufft med sin sjuka dotter Sofia. Tänker på Er.

♥  Kryddburken
Toppenblogg med mängder av underbara recept.

Helen 
Min lillasyster, tack för att jag får följa din vardag.

Diana
Trevlig blogg med blanding av mode och allvar.

Cheeky
Kul blogg som jag följer

Vimmelmamman
En mamma som slåss mot sin cancer. Hennes blogg får mig att se och uppskatta allt omkring mig.

Härligheter enligt Erika
Kul blogg med många goda recept

♥  Evans
Tjejen som har gjort min fina bloggdesign.

Uppskattar Er alla på många sätt!
















Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: diana

TACK söta rara du!!! =) VAD GLAD JAG BLIR!! :) :)

2008-12-10 @ 06:57:15
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Härligheter enligt Erika

Tack snälla, snälla, du!!!

Jag blev jätteglad!!!

Erika

2008-12-10 @ 11:47:16
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Kryddburken

Oj va glad jag blir! Tack snälla du!! Ha en toppentrevlig dag!

2008-12-10 @ 12:09:40
URL: http://kryddburken.se
Postat av: evans

Tack snälla du! Vad jag blir glad :) Vilket kan behövas när man stressar runt som en yr höna på jobbet :)

2008-12-10 @ 12:52:23
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Helen

Vad roligt att få. Kan tyvärr inte ge dig någon för jag vet inte hur man gör:) annars skulle du självklart få en hos mig

2008-12-10 @ 20:44:40

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback