Ett regnigt Göteborg får mig att drömma bort.....

I febrauari detta år, veckan efter vårt bröllop, reste vi til Kap Verde. Vi var där i 2 veckor tillsammans med Marcus (som jobbar hos oss) Pernilla och deras Bella. Vi bodde på ett All inclusive hotell och hade det väldigt bra! 
Kap Verde i sig var inte det bästa stället jag varit på. Torrt, öken och inte mycket att se, men vi hade en väldigt bra semester alla fall, resesällksapet gör väldigt mycket :)
Jag var superglad för för första gången på en långresa hade jag med en väldigt bra kamera. Köpte en Nikon D40 någon månad innan och såg verkligen fram emot att fota massor. När 1 vecka har gått och jag har tagit 275 bilder går mitt minneskort sönder! Jag jagade hjälp överallt när jag kom hem men bilderna gick inte att rädda, fy så trist.

Nu har Pernilla bränt deras bilder åt mig och jag får se lite från vår semester!
Njuter och drömmer mig tillbaka! 


Leonie leker i sanden och bryr sig inte det minsta över hur mycket sand hon har i ansiktet!


Jag har även en jättebra bild av Marcus med Emilia och Bella. Vill så gärna visa den men jag måste tjata lite till på Marcus för att få hans godkännande! Lägger aldrig upp bilder på andra utan att ha fått ett ok, och det sitter lite långt inne hos Marcus! Kan det bero på att hotellet bjöd på underbar mat och att  Marcus poserar i kallingar? :) 


Ha en ljuvlig dag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Vicki

Blir lite nyfiken. Vart ligger Kap Vrede? Aldrig hört talas om det.



Jag tycker det är ok att man lämnar det andra barnet fast man är hemma med det som är sjukt. För då får man ju tid till barnet som behöver en och mår dåligt. Sedan tycker jag att det barnet som är på förskolan inte behöver vara där från morgon till kväll. Utan någon timme så den får vara med på verksamheten och träffa sina kompisar.



Hur har det gått blev det vab?



Ha det bra,Vicki





2008-12-02 @ 14:23:41
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback