En sista lilla shoppingrunda!

Jag får ge mig iväg ännu en gång och trängas bland allt folk. Igår kväll när jag låg sömnlös i min säng kom jag på den PERFEKTA julklappen till Raffa, och nu vill jag så gärna ut och köpa det till honom. Egentligen har jag redan handlat färdigt till honom men jag är inte helt nöjd med det jag har köpt, för jag tror inte han blir helt nöjd.
Den julklappen jag kom på i natt blir desto mer perfekt!
Han läser min blogg då och då så jag kan inte avslöja något nu :)

Ska även ner till Särö Handelsträdgård och köpa på mig mer hyacinter och lite andra färska blommor. Sedan ska all mat inhandlas.
Ikväll blir det Bingolotto! Spelar bara en gång/år och det är på uppesittarkvällen. Har bestämt mig för att det ska vara min tradition. Ska bli kul att se hur det är med Lotta som programledare. Misstänker att hon är väldigt bra!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Charlotte

Nu tar jag jullov till den 7 januari. Men min bloggvikarie Gunilla hoppar in i mellandagarna, så kika gärna in och se vad hon hittar på. Jättegod Jul och Jättegott Nytt År önskar Charlotte. Vi syns nästa år! :-)

2008-12-23 @ 13:24:29
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: evans

Åh, du måste avslöja sen vad den perfekta julklappen var! Det är svårt att hitta sådana :)



Ha en riktigt god jul!

2008-12-23 @ 18:15:16
URL: http://evans.blogg.se/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback