En dag OFF!

Pga lite missöden igår eftermiddag, som jag inte kan gå in på, är jag inte på topp idag!
Valde därför att inte följa med resten av familjen när de åkte till Lycke i morse för julbak, utan njuter istället dagen för mig själv. Jag har verkligen haft behov av en ensam dag så helt fel är det inte, även om det är synd att just Julbaket kom i kläm. Nu har jag värmt lite glögg och ska ta med mig två koppar och gå ut och se när Anna planterar julblommor till sin altan.  Jag har skickat med Raffa min kamera och jag hoppas få se fina bilder på barnen i kväll när de kommer hem.
I deras julkalender idag fanns det förklä, kockmössa och vante med pepparkaksmönster som de ska ha på sig idag vid baket. Pratade just med dom och de var på väg till julmarknaden.

Hoppas ni andra njuter av en ledig lördag ♥
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Jenny

Trist att inte vara på topp, men vet hur det är.. Njut av din dag så blir det nog bra.. Kram

2008-12-06 @ 15:55:49
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Vicki

Hoppas din dag blir så bra som den kan bli!! I bland behöver man vara för sig själv så kan jag också känna i bland.



Håller med dig att det var mycket billigt på Ullared. Köpte spel och puzzel till min minsta och det var inte alls dyrt.



Ha det bra,Vicki

2008-12-06 @ 18:40:04
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback