Drömmer mig bort.....igen

Har nu lunchat med Raffa och efter maten blir man lite såsig. Satt här på mitt kontor och drömde mig bort, men denna gång hamnade jag inte i ett varmt land. I min dröm bestämde jag mig för att säga upp mig från jobbet och göra något annat skoj. Kanske vara arbetslös en tid och bara "softa runt". Jag såg mig själv som ung, lycklig, vacker och ansvarslös.

När man sen "vaknar till liv" så inser jag att det var ju en ytterst svårhanterlig dröm! Jag kan inte säga upp mig, jag äger ju företaget. Jag kan inte bli ung och vacker. Jag kan inte vara ansvarlös, jag har två barn att ta hand om och hus med fortfarande höga räntor. Jag kan verkligen inte "softa runt"

Med andra ord Åsa, spotta i nävarna, hitta motivationen och ÄLSKA det liv du har! 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: 3e 'garen

hmm, sitter du och dr;mmer p[ arbtestid....

2008-12-10 @ 11:29:41

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback