Detta nobelpris har jag VERKLIGEN gjort mig förtjänt av!




Man brukar säga att bakom varje framgångsrik man, finns där en kvinna. Vilket är sant, utan tvekan! Men ännu sannare är att bakom varje trygg liten Guldklimp (barn) finns en mamma! En mamma som lägger ner hela sin själ i att fostra, trygga och skapa kärleksfulla förutsättningar för sina barn.

En mamma som så ofta får dubbeljobba med att få vardagen att gå ihop... som efter först en lång dag på jobbet, kommer hem, lagar middag, läsor läxor, tvättar, stryker, städar, handlar och inte minst ger sina barn kvalitetstid! När väl kvällen och natten närmar sig, stupar hon i säng av ren utmattning... för att få ork att ta sig igenom ännu en ny dag... med ett leende på läpparna!

Vi alla mammor som lyckas med den här bedriften är UNIKA! Utan tvekan är vi värda ett Nobelpris inom ämnet Mammakunskap!

Det är med en stor ära jag tilldelar Dig det här Nobelpriset! Jag beundrar Dig för Din styrka, för Din glöd och för Ditt engagemang! Var STOLT över Dig själv!

Duracellmamman som stiftade årets Nobelpris inom ämnet Mammakunskap, vill uppmuntra Dig som fått det här fina priset lite extra. Lottar av den anledningen ut 3 spa-kitt till tre av pristagarna! Vill även Du ta del av chansen till SPA-kittet, lämna en kommentar under det här inlägget! (inget krav, utan delta om Du har lust)

Man får nu länka detta vidare till Mammor runt om som man anser förtjänar det och min ärliga tanke om det är att ALLA mammor bör få detta pris. Väljer att inte lägga upp eller namnge någon. Vill att ALLA mammor som läser detta inlägg länkar det vidare i sin mail. 
VI ÄR FANTASTISKA!

Ps. Jämställd som jag är tycker jag att någon bör göra ett liknande pris till alla pappor!
De är kanske inte fullt så bra som oss :) men nästan ♥  

Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej!

Blev riktigt nyfiken på din klänning, kan du visa den?

Finns MQ på nätet tror du så att man kan kika redan nu?

Erika

2008-12-10 @ 09:17:20
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Postat av: Rebecca

Vilket fint pris! Tyvärr tror jag inte att många mammor tänker på (inte jag iallafall) att allt det man gör är speciellt, man gör det av bara farten. Hur många magsår man än fått och hur få timmar man än sovit under natten så fortsätter allt i samma takt och lika lycklig för varje dag med barnen är man.

Ha en skön dag. Kram Rebecca

2008-12-10 @ 12:17:01
URL: http://cheeky.zoomin.se
Postat av: Annika

Grattis till Nobelpriset!! Du är värd den miljoner gånger om och om igen! Det finns ingen som Du! Glöm aldrig det!



Trevlig Lucia helg!!

2008-12-13 @ 00:07:08
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback