Det skär sig i min hjärna!

Nu är det verkligen kaos i min hjärna!

Mina ögon ser ett kallt Sverige, massor av värmeljus, hyacinter, amaryllis, jultomtar.
Det doftar mossa och vanilj, och jag dricker glögg.
Hur mycket jul som helst!

Men jag spelar Per Gessles "Mazarin"
Då är mitt härta i en båt, härligt blått hav, varmt, solen skiner och jag dricker en kall öl med underbara vänner.


Det verkligen skär sig i min min hjärna!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Marcus

Både konstigt och trevligt hur man förknippar musik med olika händelser. Jag tänker på dig och Rafael varje gång jag hör en låt från den skivan.

2008-12-15 @ 17:42:52

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback