Det blev så tyst hemma hos oss.....

........ och förklaringen till det är detta!


Barnen skulle se på Bollibompa medan jag satt i köket och läste en tidning.
Funderade på varför det var så tyst och inga bråk. Förklaringen var att Leonie hade somnat.
Det händer aldrig att hon somnar i soffan såhär, så nu vet jag inte helt vad jag ska göra med henne?
Vaknar hon när jag flyttar henne?


Emilia ska få se färdigt på julkalendern, som är skitdålig enligt mig, sedan ska hon nattas.
Det passar jättebra egentligen att Leonie somnade i soffan för Raffa är inte hemma och nu kan jag lägga all tid på att få Emilia att sova. Hur kan de ha så dålig julkalender för barnen? Känner mig gammal när jag säger detta men fakta är:
- Det var bättre på min tid!

Så snart jag har fått barnen i säng ska jag dra en vinnare av min tävling!
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback