Blä så hänging jag är!

Åkte hem från jobbet vid 13.30 och somnade in några timmar innan det var dags för luciafirande. Fryser enormt och huvudet värker. Somnade 1 timme igen så fort vi kom hem och nu ska jag snart lägga mig för natten! Hoppas på att kunna sova mig frisk.
Barnen var såååå söta i sitt luciatåg. Finns nog inget som gör mig så stolt som när de är på dagis och uppträder.


Emilia, här vinkandes, sjöng för första gången! Hon brukar bli blyg och bara stå
i ett hörn med någon fröken men idag sjöng hon för fullt. Tyvärr har de missat att
tända hennes krona, eller om hon har släckt den själv :)




Lilla tuffa Armageddon, även döpt Leonie, däremot ville inte sjunga!
Dock hörde man henne hela tiden. - Vaj e min mamma?



         
En mycket stolt mamma som har svårt att hålla sig för gråt,
och en stolt pappa i sin julslips :)



Tack älskade små tjejer för Ert fina luciatåg. Mamma är så stolt över Er.
Efter tåget bjöds det på litet julbord som barnen gjort själva. Vårt dagis har som tradition att stöpa ljus, rulla köttbullar och stoppa korv själva, vilket är jättekul. Barnen får vara med hela tiden och det är mycket uppskattat.

Har bestämt mig för att ta ett varmt bad istället för att sova. Ska njuta av nya Cafè som är en grymt bra tidning.
I morgon är det äntligen FREDAG igen och då får vi se fram emot finalen av IDOL.
Någon annan vinnare än Kevin vore ytterst märkligt.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Gud vilka små söta lucior.

Frida ska ha lucia på måndag så här övas det julsånger för fullt.

2008-12-11 @ 21:17:25
Postat av: mormor

Mina barn har tjatat på mig i många år att skaffa data .Men jag har vägrat. Nu har dom fått som dom ville.Och det är det bästa jag gjort.Kan titta på mina barnbarn varje kväll och bara njuta.Ett stort tack till mina tjejer som fick mig till detta.Nu har jag sett mina små lucior så nu är det god natt.En stor kram från Mamma.

2008-12-11 @ 21:38:34
Postat av: Rafael

Hej mormor!



Kul att se att 20-hundratalet kommit ikapp dig och du har det där som kallas internet.....



Puss från mågeländet!

2008-12-12 @ 00:39:44
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Annika

Åhh vilka härliga bilder!!!

2008-12-13 @ 00:04:06
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback