Andra advent

God morgon andra advent

Vi har ätit frukost och tänt den andra ljuset i vår adventsstake.
Här kommer lite bilder från julbaket i Lycke.

           
Alla tre barnen är med ooch bakar.


Här görs det pizza deg som ska användas till lunchen.



Lunchpizza bakas av i gammal vedugn! Blir supergott.



Lite kramkalas blev det också. Emilia och Rasmus!

Tjejerna var supertrötta när de kom hem och somnade väldigt fort.
Känns lite tråkigt att jag missade detta men det var något jag valde själv, och jag hade en bra dag.
Jag får ta igen det nästa år!

Idag har vi som mål att göra INGENTING! Hur jag ska klara det vet jag inte. Jag tänker hela tiden att jag BARA ska fixa ditt och datt innan jag gör ingenting! 
Soft dag blir det alla fall.  
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera
Postat av: Helen

Det ser verkligen mysigt ut. Vad synd att du missade det men det är skönt med en dag för sig själv ibland. Kottarna ser ut som riktiga små bagare.

2008-12-07 @ 12:26:33

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback