Vill gå hem och kramas med Raffa!

Sitter på jobbet och har hur mycket som helst att göra men får inget gjort. Är helt tömd i hjärnan idag, städade nog för mycket i går kväll.
Regnet öser ner och allt är allmänt grått. Skulle helst vilja gå hem och ta på mig pyjamas och lägga mig och kramas med Raffa. Tänk vad mysigt det skulle vara med en heldag i sängen! Det är man ju inte dirket bortskämd med.
Snart kommer Raffa till kontoret och då ska vi äta lunch ihop. Jag tänker köpa sushi idag. Åkte för att köpa det igår men då var butiken stängt.
Har nyligen lärt mig att gilla sushi och det är ju hur gott som helst, bara jag slipper laxbitarna!

Längtar efter dig min älskade Raffa.
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback