Nu är familjen Wojtowicz på G!

ÄNTLIGEN!
Idag tog jag mig äntligen i kragen och var på gymmet! Körde Spinning/core på lunchen och det var helt underbart.
Märkte av mitt halvårs frånvaro.... det var ganska jobbigt. Spinningen tycker jag funkade bra, ungefär som vanligt men Coren var fruktansvärt jobbigt. Och underbart. Känns som om jag fick platt mage direkt :)
Raffa har valt att ansluta sig till Extravaganza då han har fler kilon att få bort och EXTREMT dålig karaktär. Han har idag varit på uppstartsmöte och fått mängder av "påsmat", böcker och cd skiva med mental träning. Han ser väldigt peppad ut och jag hoppas detta går bra för honom.

Min tanke var att han kunde se ut så här i jul! Den kroppen masserar jag väldigt gärna!
Han kommer väl då att kräva att jag ser hon som hon vid sidan av. Ser ut som om det är Kate Hudson och henne liknar jag gärna!

(Bild från Matthew Mc Conaughey:s hemsida)


I morse tog jag "före bilder" av Raffa i bara kalsonger, framifrån och från sidan. Han vägrar dock låta mig lägga ut dessa bilder på min blogg.  Jag ska få lägga ut resultatet framöver säger han så jag får väl återkomma om några månader!

När man väl kommit sig för att köra ett pass på gymmet så går allt mycket lättare. Nu längtar jag efter nästa pass. Tanken var att inte stjäla allt för mycket familjetid med min träning så jag hoppas kunna träna på luncher och några pass direkt på morgonen innan jobbet.
Raffa och jag brukar även träna på lördagseftermiddagar. Lämnar då in barnen på barnpassningen som fungerar utmärkt.
Är väldigt nöjd med mitt val av gym. Gymnasium i sisjön är toppklass och alla instruktörer som jag mött på är riktigt bra!

I morgon ska jag och barnen träffa våra "magplaskkompisar"
Vi lärde känna varandra vid vår första graviditet när vi gick på "Magplasket" och har hållt ihop sedan dess.
Från början var vi 6 mammor som fikade och 6 små barn som låg på EN filt på golvet. Nu är vi 4 mammor som inte hör ett dugg vad de andra säger och 9 barn som far runt!
 
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback