Jag är inte i topp!

Vet inte vad det är med mig men det känns som om någon tagit ur mina batterier och slängt dom åt helvete!
Sitter håglös på jobbet och får inget gjort, trots att jag har hur mycket som helst att göra. Tur att jag äger företaget själv annars hade jag nog riskerat att få sparken! Jag skulle inte vilja ha någon som mig anställd just nu.
Mina försök att bli hälsosam och sluta röka går också åt pipsvängen.
Det närmaste träning jag har kommit är att starta igång mitt kort på Gymnasium. Vräkte just i mig en cola och mozarellasticks från Burger King.

Ikväll ska jag och Raffa gå på fotboll. Vi ska se Sverige - Frankrike och innan dess blir det 3 rättersmiddag. Ska bli underbart att få lite tid ensam med Raffa. Vädret är väl inte toppen för fotboll men jag hoppas vi har platser under tak!
Tyvärr spelar inte min favorit Zlatan...
Följ gärna min blogg, klicka på ikonen

Kommentera

Missa inte mitt nästa inlägg, klicka på ikonen! 


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback